Η Marks & Spencer αναβαθμίζει την εμπειρία στα καταστήματά της στην Ελλάδα με στοχευμένες επενδύσεις
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης που υλοποιεί για τη διατήρηση της ισχυρής παρουσίας της στην Ελλάδα και την περαιτέρω ενίσχυση της σχέσης της με το σύγχρονο κοινό, η M&S προχώρησε τους τελευταίους μήνες σε σειρά επενδύσεων ανανέωσης στα καταστήματά της σε όλη τη χώρα. Η νέα αυτή πρωτοβουλία επικεντρώνεται σε κομβικά σημεία του καταστήματος, όπως οι βιτρίνες, οι Event Zones και τα in-store touchpoints, με στόχο την ανανέωση της ατμόσφαιρας, την προσθήκη ζεστασιάς και μοντέρνας αισθητικής, και τη διασφάλιση της συνεχούς επικαιρότητας του brand στο high street περιβάλλον. 01 05 Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν αναβαθμισμένες βιτρίνες και εισόδους, νέους εξοπλισμούς, φωτιζόμενες εσωτερικές σήμανσεις και ψηφιακά επικοινωνιακά υλικά, δημιουργώντας μια σύγχρονη και ελκυστική εμπειρία για τον πελάτη. Η επένδυση υλοποιήθηκε σε επιλεγμένα καταστήματα, μεταξύ των οποίων τα Smart Park, Γλυφάδα, Πειραιάς, Νέα Σμύρνη, Βριλήσσια, Χανιά και Πάτρα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Για επιλεγμένα καταστήματα, μεταξύ των οποίων τα Smart Park, Γλυφάδα, Πειραιάς, Νέα Σμύρνη, Βριλήσσια, Χανιά και Πάτρα. Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης που υλοποιεί για τη διατήρηση της ισχυρής παρουσίας της στην Ελλάδα και την περαιτέρω ενίσχυση της σχέσης της με το σύγχρονο κοινό, η Marks & Spencer προχώρησε τους τελευταίους μήνες σε σειρά επενδύσεων...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.