Οι συζητήσεις με το Meta AI θα χρησιμοποιούνται για στόχευση διαφημίσεων
Οι συζητήσεις με το Meta AI θα προστεθούν στα δεδομένα που συλλέγει ήδη η εταιρεία για επιλογή διαφημίσεων Η συλλογή προσωπικών δεδομένων από τη Meta Platforms παίρνει νέες διαστάσεις: από τα τέλη του έτους, η εταιρεία θα αρχίσει να χρησιμοποιεί τις συζητήσεις των χρηστών με τα chatbot της για να εξατομικεύει το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram. Οι χρήστες του Meta AI θα ενημερωθούν για την αλλαγή στις 7 Οκτωβρίου αλλά δεν θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν την εξαίρεσή τους, ανέφερε η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, σε βάρος της οποίας εκκρεμούν έρευνες της ΕΕ για τη χρήση προσωπικών δεδομένων. Από τις 16 Δεκεμβρίου, οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τις λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης θα προστεθούν στα δεδομένα που ήδη συλλέγει η Meta, όπως τα like και οι λογαριασμοί που ακολουθεί ο χρήστης, προκειμένου να προτείνει περιεχόμενο και να επιλέγει διαφημίσεις. Για παράδειγμα, ένας χρήστης που ρωτά το Meta AI...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Το νέο αυτό feature θα τεθεί σε ισχύ στις 16 Δεκεμβρίου. Τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με το chatbot τεχνητής νοημοσύνης της για να προσαρμόζει πιο αποτελεσματικά το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που βλέπουν στο Facebook και το Instagram, θα αρχίσει να χρησιμοποιεί σύντομα η Meta. Σύμφωνα με το -, το νέο αυτό feature, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ στις 16...
Η Meta Platforms θα αρχίσει σύντομα να χρησιμοποιεί τις αλληλεπιδράσεις με το AI chatbot της για να προσαρμόζει αποτελεσματικότερα το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες στο Facebook και το Instagram. Το update, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ στις 16 Δεκεμβρίου, σημαίνει ότι οι χρήστες μπορεί να αρχίσουν να βλέπουν προτεινόμενες αναρτήσεις ή...
Η Meta ετοιμάζεται να φέρει μια σημαντική αλλαγή στην εμπειρία των χρηστών της: από τα μέσα Δεκεμβρίου, οι συνομιλίες με το AI chatbot της εταιρείας θα χρησιμοποιούνται για την προσαρμογή των διαφημίσεων και των προτεινόμενων αναρτήσεων σε Facebook και Instagram, χωρίς δυνατότητα εξαίρεσης από τους χρήστες. Αυτή η νέα λειτουργία θα τεθεί σε εφαρμογή στις 16...
Meta Platforms Inc. ετοιμάζεται να φέρει μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τα δεδομένα των χρηστών, καθώς από τις 16 Δεκεμβρίου, οι συνομιλίες με το Meta AI chatbot θα χρησιμοποιούνται για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων στις πλατφόρμες Facebook και Instagram. Αυτό, σύμφωνα με το Bloomberg, σημαίνει ότι αν κάποιος ζητήσει από το...
Η Meta Platforms θα αρχίσει σύντομα να χρησιμοποιεί τις αλληλεπιδράσεις με το AI chatbot της για να προσαρμόζει αποτελεσματικότερα το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες στο Facebook και το Instagram. Το update, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ στις 16 Δεκεμβρίου, σημαίνει ότι οι χρήστες μπορεί να αρχίσουν να βλέπουν προτεινόμενες αναρτήσεις ή...
Η Meta Platforms θα αρχίσει σύντομα να χρησιμοποιεί τις αλληλεπιδράσεις με το AI chatbot της για να προσαρμόζει αποτελεσματικότερα το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες στο Facebook και το Instagram. Το update, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ στις 16 Δεκεμβρίου, σημαίνει ότι οι χρήστες μπορεί να αρχίσουν να βλέπουν προτεινόμενες αναρτήσεις ή...
Η συλλογή προσωπικών δεδομένων από τη Meta Platforms παίρνει νέες διαστάσεις: από τα τέλη του έτους, η εταιρεία θα αρχίσει να χρησιμοποιεί τις συζητήσεις των χρηστών με τα chatbot της για να εξατομικεύει το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram. Οι χρήστες του Meta AI θα ενημερωθούν για την αλλαγή στις 7 Οκτωβρίου αλλά δεν θα έχουν τη...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.