πριν από  5 ώρες 18 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ολοκληρώθηκε το λανσάρισμα του νέου Midea AIEcomaster από την FG Europe - όμιλος Φειδάκη, με τη δημιουργική "υπογραφή" της Reason To. Στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας που συνδύασε στρατηγική και εκτέλεση της επικοινωνίας και σύγχρονη αισθητική, η Reason To παρουσίασε το πρωτοποριακό κλιματιστικό Midea AIEcomaster μέσα από μια εμπειρία δροσιάς στην Αθηναϊκή Ριβιέρα. Κεντρικό στοιχείο της ενέργειας ήταν το AIEcomaster Bar, ένας ειδικά διαμορφωμένος, branded χώρος - όαση δροσιάς, στον οποίο οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν από κοντά την εμπειρία της έξυπνης, ενεργειακά αποδοτικής τεχνολογίας Midea, σε συνδυασμό με AI λειτουργίες αιχμής. Η τριήμερη εκδήλωση αποτέλεσε σημείο αναφοράς στο καλοκαιρινό consumer calendar, συγκεντρώνοντας πλήθος επισκεπτών, συνεργατών και influencers. Το beach setup με DJ sets, interactive activations και cool summer vibes ανέδειξε την ταυτότητα του brand, συνδέοντας την καινοτομία με την...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation