Η Unilever δίνει 1,5 δισ. δολάρια για την εξαγορά της Dr. Squatch
Η Unilever θα πληρώσει 1,5 δισ. δολαρίων για να εξαγοράσει την Dr. Squatch, το brand προϊόντων ανδρικής περιποίησης, από τη μητρική του, Summit Partners, μετέδωσαν την Παρασκευή (27/06) οι Financial Times. Η Dr Squatch παράγει "φυσικά" σαπούνια, αποσμητικά, σαμπουάν και άλλα προϊόντα περιποίησης που προωθούνται στην ανδρική αγορά. Τα προϊόντα της πωλούνται απευθείας στους καταναλωτές μέσω της δικής της ιστοσελίδας και μέσω τρίτων λιανοπωλητών. Η ανάπτυξή της έχει τροφοδοτηθεί από καμπάνιες viral marketing και συνεργασίες με διασημότητες, όπως διαφημίσεις με την ηθοποιό του Χόλιγουντ Σίντνεϊ Σουίνι σε ένα αφρόλουτρο και τον Μάικ Τάισον σε ένα παγωμένο μπάνιο. Ο Φάμπιαν Γκαρσία, επικεφαλής του τμήματος προσωπικής φροντίδας της Unilever, δήλωσε ότι το brand έχει δημιουργήσει ένα πιστό κοινό με "έξυπνες στρατηγικές ψηφιακής αφοσίωσης". Το 2016, η Unilever κατέβαλε 1 δισ. δολάρια για να εξαγοράσει την Dollar Shave Club, μια ταχέως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.