πριν από  1 ημέρα 9 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Why επιμελήθηκε το concept του activation, τα εικαστικά και τα υλικά merch για το περίπτερο που στήθηκε από το Ούζο Ματαρέλλη στο φετινό "Ρίζες Φεστ". Το περίπτερο του brand μεταμορφώθηκε σε ένα ξεχωριστό ελληνικό καφενείο, γεμάτο ενέργεια και αυθεντικότητα. Τα εικαστικά του installation, με έξυπνα και παιχνιδιάρικα μηνύματα και design από τη Why, απέδωσαν το παρείστικο πνεύμα του Ούζου Ματαρέλλη και ενίσχυσαν τη σύνδεσή του με τη μουσική και τη γιορτινή ατμόσφαιρα. Με έμπνευση από τα τραγούδια του φεστιβάλ, η Why δημιούργησε το concept ενός διαδραστικού παιχνιδιού στίχων όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να τραγουδήσουν, να γελάσουν και να κερδίσουν. Οι νικητές έφευγαν με merch σχεδιασμένα από τη Why, αποκλειστικά για το event: κάλτσες εμπνευσμένες από τη μουσική και τον χορό, σε συνεργασία με το ελληνικό brand Hazelnut, custom t-shirts με ατάκες που αποτύπωναν το πνεύμα του φεστιβάλ, καθώς και stickers και tote bags που...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation