Η "χρήση" του αθηναϊκού ουρανού θα έπρεπε να είναι πολύ ακριβότερη
Η αναστάτωση που προκλήθηκε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας από την διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας αθλητικών με drone στον νυχτερινό αθηναϊκό ουρανό, ήταν τουλάχιστον ασύμμετρη και υπερβολική. Θα έπρεπε βέβαια να θεωρείται αναμενόμενο κάτι τέτοιο σε αυτή τη χώρα, όπου φαίνεται ότι είναι δύσκολο να παρουσιάζονται τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Αφότου έγιναν ανακοινώσεις από τα υπουργεία, κατατέθηκαν μηνύσεις, έπεσε η γνωστή κλωτσοπατινάδα στα κοινωνικά δίκτυα και πολιτικά πρόσωπα ενημέρωσαν ότι δεν θα ξαναγοράσουν προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας (!), θα όφειλε κανείς να δει κάτι άλλο. Πρώτον, ότι με τον ασύμμετρο σάλο, οι υπεύθυνοι της εταιρείας θα πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από ευτυχείς. Δεύτερον, ότι η εμπορική προβολή με τέτοιους ή παρεμφερείς τρόπους στο αθηναϊκό τοπίο, θα πρέπει τουλάχιστον να ρυθμιστεί και πάντως να κοστίζει πολύ ακριβότερα από 380 ευρώ, που ήταν το αντίτιμο για την άδεια χρήσης του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.