πριν από  11 ώρες 59 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η επόμενη μέρα του ψηφιακού μάρκετινγκ απαιτεί συνάφεια του διαφημιστικού μηνύματος με τα ενδιαφέροντα του κοινού, άφθονο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, καθώς επίσης συμμετοχή και συνεισφορά των brands στις κοινότητες, σύμφωνα με τους ομιλητές στο 21ο IMC του IAB Hellas. Το 21ο Interactive Marketing Conference (IMC25) του IAB Hellas, με θέμα "Alice in MarketingLand - Lost & Found in the Digital Era", πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 29 Απριλίου, στο γεμάτο Αμφιθέατρο Ιωάννης Δεσποτόπουλος του Ωδείου Αθηνών. Χαιρετισμό απηύθυνε η Τίνα Φερεντίνου, Πρόεδρος ΙΑΒ Hellas, αναφερόμενη στην καθιέρωση του IMC ως θεσμού στην ελληνική αγορά, και στη συνέχεια η Βάσω Μαργέλου, Αντιπρόεδρος ΙΑΒ Hellas και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του IMC25, εστίασε στη θεματολογία του συνεδρίου ως έμπνευση και εργαλείο για τους επαγγελματίες του κλάδου. Χωρισμένο στις ενότητες Content, Creativity, Commerce και The 3rd Wave of Media, το συνέδριο εξερεύνησε...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation