πριν από  7 ώρες 30 λεπτά

Liberal.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αρχές του 1800. Βόρεια Ιταλία. Σε ένα από τα ναυπηγεία της πρώην θαλασσοκράτειρας Βενετίας, κατασκευάζεται ένα πλοίο, προορισμένο να ταξιδέψει στα νερά της ταραγμένης Μεσογείου, μεταφέροντας τρόφιμα, πολύτιμα προϊόντα και εφόδια για τις χώρες της Ευρώπης, προορισμένο να ακολουθήσει τη μοίρα ενός απλού εμπορικού σκάφους. Η τύχη του, όμως, έμελλε να αλλάξει. 1821. Το πλοίο, ολοκληρωμένο πια και έτοιμο να σαλπάρει και να εκπληρώσει τον σκοπό που του είχαν αναθέσει οι κατασκευαστές του, εισέρχεται στα ελληνικά χωρικά ύδατα και αλλάζει "αφεντικό". Αγοράζεται από τον Έλληνα πλοιοκτήτη και αγωνιστή, Αναστάσιο Τσαμαδό, ο οποίος του δίνει έναν νέο ρόλο, μια αποστολή και μια ευκαιρία να αφήσει το σημάδι του στην ιστορία. Κατασκευασμένο από ξύλο δρυός, το οποίο έκανε το σκαρί του δύσκαμπτο και αξιοθαύμαστα ανθεκτικό στη θάλασσα, είχε γερές βάσεις για τα σχέδια του Υδραίου ιδιοκτήτη του. Χρειάστηκε μόνο να προστεθούν 16 κανόνια, και το πλοίο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation