Ισπανία: Μειώνεται η επιρροή των mega σούπερ μάρκετ στην αγορά τροφίμων
Η αγορά τροφίμων στην Ισπανία διανύει μια περίοδο σημαντικών αλλαγών, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της εταιρείας συμβούλων Solunion, τα υπερμάρκετ ή mega σούπερ μάρκετ όπως τα έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα χάνουν συνεχώς έδαφος, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα σούπερ μάρκετ και τα μικρότερα, πιο βολικά καταστήματα. Τα υπερμάρκετ, που κάποτε κυριαρχούσαν με την ευρεία γκάμα προϊόντων και τις μεγάλες επιφάνειες, βλέπουν πτώση στις πωλήσεις και στη συνολική παρουσία τους στο χώρο του λιανεμπορίου, επισημαίνει το περιοδικό ESM.Ισπανία: Πτώση των υπερμάρκετ, άνοδος των σούπερ μάρκετ Το 2024, ο όγκος πωλήσεων των υπερμάρκετ μειώθηκε κατά 3%, ενώ οι νέες επιχειρηματικές επενδύσεις επικεντρώνονται σε μικρότερα καταστήματα. Η επιφάνεια λιανικής που καταλαμβάνουν τα υπερμάρκετ μειώθηκε ελαφρώς και πλέον αντιστοιχεί περίπου στο 12% του συνολικού χώρου λιανεμπορίου της Ισπανίας. Αντίθετα, τα σούπερ μάρκετ και τα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Τα υπερμάρκετ στην Ισπανία χάνουν συνεχώς πελατεία η οποία σταθερά ανακατευθύνεται προς τα Σούπερ μάρκετ ή ακόμα και προς οικογενειακές,μικρότερες επιχειρήσεις,σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας Solunion. Το περιοδικό ESM υποστηρίζει πως τα υπερμάρκετ παρά την τεράστια ποικιλία προϊόντων που διαθέτουν,πλέον δεν φαντάζουν αρκετά ώστε να προσελκύσουν τους καταναλωτές...
Η αγορά τροφίμων στην Ισπανία διανύει μια περίοδο σημαντικών αλλαγών. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της εταιρείας συμβούλων Solunion, τα υπερμάρκετ χάνουν συνεχώς έδαφος, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα σούπερ μάρκετ και τα μικρότερα, πιο βολικά καταστήματα. Τα υπερμάρκετ, που κάποτε κυριαρχούσαν με την ευρεία γκάμα προϊόντων και τις μεγάλες...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.