Στο 7,6% η αύξηση των πωλήσεων της Jumbo στο 9μηνο
Οπως λέει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η κατηγορία των σχολικών ειδών επηρεάζεται δομικά από τη συνεχιζόμενη υπογεννητικότητα, καθώς ο αριθμός των γεννήσεων παραμένει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Η συρρίκνωση του μαθητικού πληθυσμού αποτελεί μακροπρόθεσμη πρόκληση για τις πωλήσεις σχολικών προϊόντων, την οποία ο Όμιλος αντιμετωπίζει με διαφοροποίηση του προϊοντικού μίγματος και ενίσχυση άλλων κατηγοριών που απευθύνονται σε ευρύτερες ηλικιακές ομάδες. Στη Ρουμανία, η αύξηση του ΦΠΑ από τον Αύγουστο του 2025, απορροφήθηκε ώστε να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα και η μοναδική σχέση τιμής-ποιότητας που αναγνωρίζουν οι καταναλωτές. Στη Βουλγαρία οι πωλήσεις παραμένουν σταθερές, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται στις πιθανές πληθωριστικές επιπτώσεις που ενδέχεται να προκαλέσει η επικείμενη ένταξη της χώρας στην Ευρωζώνη. Αντίθετα, στην Ελλάδα και την Κύπρο οι επιδόσεις των καταστημάτων κινήθηκαν σε υψηλότερα επίπεδα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Ο Σεπτέμβριος παραδοσιακά σηματοδοτεί την αύξηση πωλήσεων προϊόντων για την επιστροφή στα σχολεία, και ο Όμιλος Jumbo κατέγραψε ενίσχυση +4% σε αυτό το διάστημα, αν και το επιχειρηματικό περιβάλλον παραμένει πολύπλοκο. Στην Ελλάδα, η συνεχής υπογεννητικότητα επηρεάζει δομικά τα σχολικά είδη, περιορίζοντας τον μαθητικό πληθυσμό, πρόκληση που αντιμετωπίζεται με...
Οπως λέει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η κατηγορία των σχολικών ειδών επηρεάζεται δομικά από τη συνεχιζόμενη υπογεννητικότητα, καθώς ο αριθμός των γεννήσεων παραμένει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Η συρρίκνωση του μαθητικού πληθυσμού αποτελεί μακροπρόθεσμη πρόκληση για τις πωλήσεις σχολικών προϊόντων, την οποία ο Όμιλος αντιμετωπίζει με...
Αύξηση 7,6% κατέγραψαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo, στο 9μηνο του 2025, με τις επιδόσεις των καταστημάτων στην ελληνική αγορά να κινούνται σε υψηλότερα επίπεδα και μεμονωμένα τον Σεπτέμβριο, με φόντο και την έναρξη της σχολικής χρονιάς και παρά τις προφανείς δημογραφικές αντιξοότητες. Αύξηση 7,6% κατέγραψαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo, στο 9μηνο του 2025, με τις...
Ο Όμιλος JUMBO κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 4% για το Σεπτέμβριο του 2025, σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να παρουσιάζει πολυποίκιλες προκλήσεις. Συνολικά, για το εννιάμηνο οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 7,6%. Όπως αναφέρει ο Όμιλος, ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που περιλαμβάνει πωλήσεις που σχετίζονται με την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία.
Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που παραδοσιακά περιλαμβάνει πωλήσεις προϊόντων που σχετίζονται με την επιστροφή των μαθητών στα θρανία, όπως αναφέρει η Jumbo, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων της τάξης του +4%. Όπως τονίζει η σχετική ανακοίνωση, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η κατηγορία των σχολικών ειδών επηρεάζεται δομικά από τη συνεχιζόμενη υπογεννητικότητα, καθώς ο αριθμός...
Άνοδο πωλήσεων κατά περίπου 7,6% στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, κατέγραψε ο Όμιλος Jumbo επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού του μοντέλου. Ο Όμιλος κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του +4% για τον μήνα Σεπτέμβριο του 2025, σε ένα περιβάλλον όπως σημειώνει στην ανακοίνωση, που εξακολουθεί να...
7 Οκτωβρίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που παραδοσιακά περιλαμβάνει πωλήσεις προϊόντων που σχετίζονται με την επιστροφή των μαθητών στα θρανία. Ο Όμιλος JUMBO κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του +4% για τον μήνα Σεπτέμβριο του 2025, σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να παρουσιάζει πολυποίκιλες προκλήσεις. Ιδιαίτερα στην...
Αύξηση πωλήσεων 7,6% στο 9μηνο σημείωσε η Jumbo - Πρόκληση για την εταιρεία η συρρίκνωση των μαθητών
Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που παραδοσιακά περιλαμβάνει πωλήσεις προϊόντων που σχετίζονται με την επιστροφή των μαθητών στα θρανία. Ο Όμιλος JUMBO κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του +4% για τον μήνα Σεπτέμβριο του 2025, σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να παρουσιάζει πολυποίκιλες προκλήσεις. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η κατηγορία των σχολικών ειδών επηρεάζεται...
Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που παραδοσιακά περιλαμβάνει πωλήσεις προϊόντων που σχετίζονται με την επιστροφή των μαθητών στα θρανία, σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Jumbo. Ο Όμιλος JUMBO κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του +4% για τον μήνα Σεπτέμβριο του 2025, σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να παρουσιάζει πολυποίκιλες προκλήσεις. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η...
Δελτία Τύπου Εταιριών Χ.Α. \ Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που παραδοσιακά περιλαμβάνει πωλήσεις προϊόντων που σχετίζονται με την επιστροφή των μαθητών στα θρανία. Ο Όμιλος JUMBO κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του +4% για τον μήνα Σεπτέμβριο του 2025, σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να παρουσιάζει πολυποίκιλες προκλήσεις. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η κατηγορία των...
Jumbo κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του +4% για τον μήνα, σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να παρουσιάζει πολυποίκιλες προκλήσεις. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η κατηγορία των σχολικών ειδών επηρεάζεται δομικά από τη συνεχιζόμενη υπογεννητικότητα, καθώς ο αριθμός των γεννήσεων παραμένει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Η συρρίκνωση του μαθητικού πληθυσμού αποτελεί...
Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που παραδοσιακά περιλαμβάνει πωλήσεις προϊόντων που σχετίζονται με την επιστροφή των μαθητών στα θρανία, σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Jumbo. Ο Όμιλος JUMBO κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του +4% για τον μήνα Σεπτέμβριο του 2025, σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να παρουσιάζει πολυποίκιλες προκλήσεις. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.