Πότε θα φτάσει το τραμ στο λιμάνι του Πειραιά - Εμπλοκή με τα τρόλεϊ, επιμένει να τα καταργήσει το υπουργείο
Έως την άνοιξη του 2026 αναμένεται το τραμ να πιάσει στην πραγματικότητα λιμάνι φτάνοντας στην τερματική του στάση "Ακτή Ποσειδώνος" και να σταματήσει την κυκλική διαδρομή, την οποία εκτελεί από τα τέλη του 2021 οπότε και δόθηκε στην κυκλοφορία ύστερα από πολυετείς περιπέτειες και καθυστερήσεις η επέκταση του μέσου στον Πειραιά. Σύμφωνα με πληροφορίες του "ethnos.gr", η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ έχει παραλάβει πριν λίγες ημέρες τη σχετική μελέτη, η οποία υποδεικνύει τον τρόπο, με τον οποίο θα επιλυθεί το ζήτημα που είχε προκύψει με την παροχή ρεύματος στη διασταύρωση με τα τρόλεϊ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Ελλάδα | 18.10.2025 16:32 Φωτιά σε διαμέρισμα στη Νέα Σμύρνη - Δείτε βίντεο Ελλάδα | 18.10.2025 19:14 Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Αποκαλυπτική μαρτυρία για τον 22χρονο - "Γι' αυτό ήταν εύκολα χειραγωγήσιμος" Το τελευταίο ...μίλι στην πολύπαθη επέκταση είχε αντιμετωπίσει και άλλα προβλήματα, ωστόσο αυτό που καθυστέρησε τόσο πολύ την προσέγγιση του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
"Με λιγότερο κόστος θα έχουμε καλύτερη υποδομή, καλύτερες υπηρεσίες, με περισσότερα πιο φθηνά δρομολόγια, πιο πυκνά, με λιγότερη αναμονή στη στάση πιο καθαρά λεωφορεία". Αυτό δήλωσε στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Αριστεράς, Νάσου Ηλιόπουλου. Ο τελευταίος έκανε λόγο για απουσία...
"Με λιγότερο κόστος θα έχουμε καλύτερη υποδομή, καλύτερες υπηρεσίες, με περισσότερα πιο φθηνά δρομολόγια, πιο πυκνά, με λιγότερη αναμονή στη στάση πιο καθαρά λεωφορεία". Αυτό δήλωσε στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Αριστεράς, Νάσου Ηλιόπουλου. Ο τελευταίος έκανε λόγο για απουσία...
Σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Αριστεράς, Νάσου Ηλιόπουλου, απάντησε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. "Με λιγότερο κόστος θα έχουμε καλύτερη υποδομή, καλύτερες υπηρεσίες, με περισσότερα πιο φθηνά δρομολόγια, πιο πυκνά, με λιγότερη αναμονή στη στάση πιο καθαρά λεωφορεία", είπε. Ο τελευταίος έκανε λόγο για απουσία στρατηγικού...
"Με λιγότερο κόστος θα έχουμε καλύτερη υποδομή, καλύτερες υπηρεσίες, με περισσότερα πιο φθηνά δρομολόγια, πιο πυκνά, με λιγότερη αναμονή στη στάση πιο καθαρά λεωφορεία". Αυτό δήλωσε στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Αριστεράς, Νάσου Ηλιόπουλου. Ο τελευταίος έκανε λόγο για απουσία...
"Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Για κάθε χιλιόμετρο που εκτελεί ο σημερινός στόλος των τρόλεϊ, οι φορολογούμενοι πληρώνουν περίπου 5,5 ευρώ. Για κάθε χιλιόμετρο που εκτελεί ένα ηλεκτρικό λεωφορεία, το ελληνικό κράτος, οι φορολογούμενοι πληρώνουν περίπου 2,5 ευρώ. Άρα μιλάμε για υπερδιπλάσιο κόστος", δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης...
Στη Βουλή μεταφέρθηκε η αντιπαράθεση για το μέλλοντων τρόλεϊ, με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη να υπερασπίζεται το σχέδιο σταδιακής αντικατάστασής τους, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για μια οικονομικότερη και πιο αποδοτική λύση στις αστικές συγκοινωνίες. Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Αριστεράς Νάσου Ηλιόπουλου, ο κ.
"Με λιγότερο κόστος θα έχουμε καλύτερη υποδομή και φθηνότερα δρομολόγια", δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών "Κλείδωσε" η σταδιακή αντικατάσταση των τρόλεϊ από νέα ηλεκτρικά λεωφορεία με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, να απαντά στην Βουλή ότι ο στόχος είναι η βελτίωση των υπηρεσιών και η μείωση του κόστους λειτουργίας για τους...
Δημοσίευση 17/10/2025 | 18:20 Τους λόγους για τους οποίους η κυβέρνηση προχωρά στη σταδιακή κατάργηση των τρόλεϊ και το χρονοδιάγραμμα που θα συμβεί αυτό, ξεκαθάρισε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης σήμερα στη Βουλή, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Αριστεράς, Νάσου Ηλιόπουλου. "Με λιγότερο κόστος θα έχουμε καλύτερη...
"Για κάθε χιλιόμετρο που εκτελεί ο σημερινός στόλος των τρόλεϊ, οι φορολογούμενοι πληρώνουν περίπου 5,5 ευρώ. Για κάθε χιλιόμετρο που εκτελεί ένα ηλεκτρικό λεωφορείο πληρώνουν περίπου 2,5 ευρώ", είπε ο κ. Κυρανάκης Τους λόγους για τους οποίους η κυβέρνηση προχωρά στη σταδιακή κατάργηση των τρόλεϊ και το χρονοδιάγραμμα που θα συμβεί αυτό, ξεκαθάρισε ο αναπληρωτής...
Σταδιακή θα είναι η απόσυρση των τρόλεϊ στην Αθήνα, με στόχο τη μείωση του κόστους για τους φορολογούμενους και τη βελτίωση των συγκοινωνιακών υπηρεσιών, σύμφωνα με όσα δήλωσε στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Αριστεράς, Νάσου Ηλιόπουλου, ο κ. Κυρανάκης υποστήριξε ότι το κόστος...
EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ανακοίνωσε την σταδιακή αντικατάσταση των τρόλεϊ με ηλεκτρικά λεωφορεία, μειώνοντας σημαντικά το κόστος για τους φορολογούμενους και προσφέροντας στους πολίτες πιο πυκνά δρομολόγια, καθαρότερα λεωφορεία και λιγότερη αναμονή στις στάσεις. Η πρωτοβουλία αυτή αξιοποιεί ευρωπαϊκά...
Κωνσταντίνος Κυρανάκης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Αριστεράς, Νάσου Ηλιόπουλου. Ο τελευταίος έκανε λόγο για απουσία στρατηγικού σχεδίου και επιστημονικών μελετών για την αντικατάσταση των τρόλεϊ, αμφισβητώντας τα στοιχεία για το κόστος των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων. "Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Για κάθε χιλιόμετρο που εκτελεί ο σημερινός...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.