Καλλυντικά: Πώς επηρεάζει ο πληθωρισμός τις πωλήσεις στην ελληνική αγορά
Θετικό πρόσημο καταγράφει τα τελευταία χρόνια η αξία των πωλήσεων καλλυντικών στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με κλαδική μελέτη της ICAP CRIF, παρά την αυξανόμενη επιβάρυνση των καταναλωτών από τις γενικές πληθωριστικές πιέσεις και τις αυξήσεις στις τιμές των πρώτων υλών. Η ανοδική αυτή τάση οφείλεται εν μέρει στις ανατιμήσεις των προϊόντων, αν και οι συνθήκες της αγοράς δυσκολεύουν την απρόσκοπτη ενίσχυση του κύκλου εργασιών των εταιρειών του κλάδου. Η Σταματίνα Παντελαίου, διευθύντρια Οικονομικών και Κλαδικών Μελετών της ICAP CRIF, σημειώνει ότι οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών εντοπίζονται στη διετία 2022-2023. Για το 2024, παρατηρείται αποκλιμάκωση του πληθωρισμού, ωστόσο η συμπεριφορά των καταναλωτών στρέφεται προς πιο οικονομικές επιλογές.Τι επηρεάζει τη ζήτηση των προϊόντων ομορφιάς Παράγοντες όπως οι τιμές, το διαθέσιμο εισόδημα, η ηλικία και το φύλο των καταναλωτών, η εποχικότητα και η προβολή μέσω διαφημίσεων επηρεάζουν σημαντικά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.