πριν από  1 ημέρα 5 ώρες

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ό,τι περνάει από το χέρι της έχει κάνει μέχρι σήμερα η αγορά για να προετοιμαστεί για την επόμενη ημέρα στην κατανάλωση, προσδιορίζοντας αρχικά τις γενιές των καταναλωτών και εφαρμόζοντας στρατηγικές για να προσελκύσουν τις πέντε διαφορετικές ομάδες, από την παραδοσιακή/σιωπηλή γενιά (71 ετών και άνω) έως τους Baby Boomers (γεννημένοι μεταξύ 1946 και 1964), τη Gen X (1965-1980), τη σημαντική γενιά των Millennial/Gen Y (-1981-1996), τη Gen Z (1997-2012) και τη Gen Alpha (2013-2025). Κάθε δημογραφική ομάδα καταναλωτών έχει τις δικές της συνήθειες, ανάγκες, επιθυμίες και προσδοκίες. Αυτό σημαίνει ότι οι retailers προσαρμόζουν τη στρατηγική και το μάρκετίνγκ τους, καθώς και την εμπειρία στο κατάστημα και στο διαδίκτυο, ώστε να κρατήσουν τους καταναλωτές-στόχους τους κοντά τους.Η κατανάλωση έχει τις δικές της γενιές Έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στη γενιά των Millennials, δεδομένου ότι ήταν η πρώτη που αναγνωρίστηκε ως προτεραιότητα στην...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation