Καταναλωτής: Πώς αλλάζει η συμπεριφορά του - Τι αφουγκράζεται η αγορά
Προβληματίζει όλο και περισσότερο η αλλαγή στη συμπεριφορά που εμφανίζει ο καταναλωτής σήμερα, μέσα σε ένα περιβάλλον πληθωριστικών πιέσεων, αύξησης αναγκών, αναζήτησης χαμηλής τιμής αλλά υψηλής ποιότητας, με μεγάλη διείσδυση των social media και νέων υβριδικών μορφών αγορών. Τη μετάβαση αυτή επισήμανα στελέχη της αγοράς, που βλέπουν πως ο σύγχρονος καταναλωτής δεν είναι ο μόνος που απασχολεί τα τμήματα στρατηγικής του retail σήμερα. Το βλέμμα έχει ήδη στραφεί στις επόμενες γενιές, το τι θέλουν και στο τι μπορούν. Ο καταναλωτής αλλάζει Μιλώντας στο OT FORUM, για την Επιχείρηση του Μέλλοντος, o Γιάννης Βασιλάκος, CEO της Fourlis Group τόνισε την αλλαγή της συμπεριφοράς του σύγχρονου καταναλωτή αλλά και τη διαμόρφωση διαφορετικών αγοραστικών κοινών τα επόμενα χρόνια. "Ο πελάτης αλλάζει, έχουμε μπροστά μας γενιές με σημαντικά διαφοροποιημένες επιλογές" σημείωνε ο κ. Βασιλάκος στο πάνελ για την καινοτομία και τη βιωσιμότητα, μαζί με τους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.