Kering: Το μέλλον της θέλει νέα brands - Το στρατηγικό πλάνο
Ένα νέο τμήμα με συγκεκριμένο στόχο ετοιμάζεται να συστήσει ο CEO της Kering, Luca de Meo, προκειμένου να αναζητήσει ανερχόμενες μάρκες στις οποίες θα επενδύσει, καθώς επιδιώκει να αξιοποιήσει νέες ροές εσόδων και να μειώσει την εξάρτηση του ομίλου από την προβληματική Gucci. Η κίνηση αυτή θα έδινε στη μονάδα, με την ονομασία "House of Dreams", μακροπρόθεσμο κεφάλαιο για να αποκτήσει μερίδια ή να συνεργαστεί με αναδυόμενες επιχειρήσεις, καθώς οι πλούσιοι αγοραστές γυρίζουν όλο και περισσότερο την πλάτη στις παραδοσιακές μάρκες πολυτελείας. Η επιλογή της Kering θυμίζει κινήσεις του ανταγωνιστικού οίκου πολυτελείας LVMH και του γίγαντα ομορφιάς L'Oreal Τα "όνειρα" της Kering Το σχέδιο, το οποίο κοινοποιήθηκε σε υπόμνημα με ανώτερα στελέχη τον Οκτώβριο και δεν είχε προηγουμένως αναφερθεί, όπως αναφέρει αποκλειστικά το Reuters, παρέχει μια εικόνα για την ευρύτερη στρατηγική του de Meo για την αναδιάρθρωση του ομίλου πολυτελών ειδών αξίας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.