Οι εύποροι Κινέζοι καταναλωτές, που κάποτε κυνηγούσαν δυτικές πολυτελείς τσάντες και κοσμήματα ως σύμβολα κοινωνικής θέσης, στρέφονται πλέον σε εγχώρια brand, μια πρόκληση για κολοσσούς όπως Cartier και Yves Saint Laurent. Ονόματα άγνωστα στη Δύση, όπως Laopu, Mao Geping και Songmont, κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην κινεζική αγορά, συνδυάζοντας τον τοπικό σχεδιασμό με...
Κάποτε, ένα λογότυπο της Cartier ή μια τσάντα Hermes ήταν απαραίτητα σύμβολα status στους κινεζικούς δρόμους της πολυτέλειας. Σήμερα, ένα μενταγιόν σε σχήμα πεταλούδας από τη Laopu ή μια τσάντα Songmont με κινέζικο μπροκάρ κερδίζουν τις εντυπώσεις. Σε μια εποχή που η παγκόσμια πολυτέλεια δοκιμάζεται, οι Κινέζοι στρέφονται στις δικές τους ρίζες - και γράφουν ένα νέο...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.