πριν από  15 ημέρες 20 ώρες

Lifo.gr

Οι εύποροι Κινέζοι καταναλωτές, που κάποτε κυνηγούσαν δυτικές πολυτελείς τσάντες και κοσμήματα ως σύμβολα κοινωνικής θέσης, στρέφονται πλέον σε εγχώρια brand, μια πρόκληση για κολοσσούς όπως Cartier και Yves Saint Laurent. Ονόματα άγνωστα στη Δύση, όπως Laopu, Mao Geping και Songmont, κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην κινεζική αγορά, συνδυάζοντας τον τοπικό σχεδιασμό με...

πριν από  16 ημέρες 0 ώρα

Κάποτε, ένα λογότυπο της Cartier ή μια τσάντα Hermes ήταν απαραίτητα σύμβολα status στους κινεζικούς δρόμους της πολυτέλειας. Σήμερα, ένα μενταγιόν σε σχήμα πεταλούδας από τη Laopu ή μια τσάντα Songmont με κινέζικο μπροκάρ κερδίζουν τις εντυπώσεις. Σε μια εποχή που η παγκόσμια πολυτέλεια δοκιμάζεται, οι Κινέζοι στρέφονται στις δικές τους ρίζες - και γράφουν ένα νέο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation