Κόντρα για μια διαφημιστική καμπάνια
Στο διαφημιστικό μέτωπο κορυφώνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα σε δύο γνωστές αλυσίδες γρήγορου φαγητού. Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, έπειτα από αίτημα της McDonald's, συνεδρίασε για να αξιολογήσει την καμπάνια της KFC που περιλαμβάνει τον ισχυρισμό "Nuggets από αληθινό κοτόπουλο, α-μακ-ι-για-ρι-στο". Η επιτροπή κατέληξε ότι ο συγκεκριμένος ισχυρισμός μπορεί να παραπλανήσει τους καταναλωτές, καθώς υπονοεί ότι τα nuggets άλλων εταιρειών, όπως της McDonald's, δεν παρασκευάζονται από αληθινό κοτόπουλο, κάτι που έχει διαψευστεί. Επιπλέον, κρίθηκε πως η φράση "We're Lovin' 100% Real Chicken" αποτελεί αντιγραφή του γνωστού σλόγκαν "I'm lovin' it" της McDonald's, γεγονός που δημιουργεί σύγχυση και μπορεί να θεωρηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός. Το Συμβούλιο ζήτησε ομόφωνα την άμεση τροποποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας, δίνοντας προθεσμία τριών ημερών προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμμόρφωση με τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης. Τονίζεται πως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.