πριν από  1 ημέρα 20 ώρες

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στο διαφημιστικό μέτωπο κορυφώνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα σε δύο γνωστές αλυσίδες γρήγορου φαγητού. Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, έπειτα από αίτημα της McDonald's, συνεδρίασε για να αξιολογήσει την καμπάνια της KFC που περιλαμβάνει τον ισχυρισμό "Nuggets από αληθινό κοτόπουλο, α-μακ-ι-για-ρι-στο". Η επιτροπή κατέληξε ότι ο συγκεκριμένος ισχυρισμός μπορεί να παραπλανήσει τους καταναλωτές, καθώς υπονοεί ότι τα nuggets άλλων εταιρειών, όπως της McDonald's, δεν παρασκευάζονται από αληθινό κοτόπουλο, κάτι που έχει διαψευστεί. Επιπλέον, κρίθηκε πως η φράση "We're Lovin' 100% Real Chicken" αποτελεί αντιγραφή του γνωστού σλόγκαν "I'm lovin' it" της McDonald's, γεγονός που δημιουργεί σύγχυση και μπορεί να θεωρηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός. Το Συμβούλιο ζήτησε ομόφωνα την άμεση τροποποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας, δίνοντας προθεσμία τριών ημερών προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμμόρφωση με τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης. Τονίζεται πως...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation