Κοτόπουλο: Το "άγιο δισκοπότηρο" του street food - Νέες επενδύσεις με στόχο τη Gen Z
istock Το τηγανητό κοτόπουλο από comfort food του αμερικανικού Νότου έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο εμπορικά προϊόντα στον κλάδο της εστίασης παγκοσμίως. Είναι ενδεικτικό ότι στην Ευρώπη το "fried chicken" κατέχει ήδη μερίδιο που ξεπερνά το 21% στην αγορά ταχυφαγείων (Quick-service Restaurant - QSR), γεγονός που αναδεικνύει τη σταθερή του άνοδο έναντι άλλων κατηγοριών fast food. Η Ελλάδα δεν μένει εκτός αυτής της τάσης, καθώς η κατανάλωση κοτόπουλου συνολικά αυξάνεται ταχύτερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, δημιουργώντας έδαφος για νέες επενδύσεις, που στοχεύουν ξεκάθαρα στην Gen Z. Η άνοδος του Jackaroo Μεταξύ των νέων αλυσίδων που επαναπροσδιόρισαν το ανταγωνιστικό τοπίο ξεχωρίζει η Jackaroo, η οποία έχει καταφέρει να εδραιώσει ισχυρή θέση χάρη στις ανταγωνιστικές τιμές, τις γενναιόδωρες μερίδες και τη διαφοροποιημένη γκάμα προϊόντων. Με εστιασμένη παρουσία σε νευραλγικές περιοχές της Αθήνας, συμπεριλαμβανομένων Πανόρμου, Αγίας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Της Ξανθής Γούναρη Το τηγανητό κοτόπουλο από comfort food του αμερικανικού Νότου έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο εμπορικά προϊόντα στον κλάδο της εστίασης παγκοσμίως. Είναι ενδεικτικό ότι στην Ευρώπη το "fried chicken" κατέχει ήδη μερίδιο που ξεπερνά το 21% στην αγορά ταχυφαγείων (Quick-service Restaurant - QSR), γεγονός που αναδεικνύει τη σταθερή του άνοδο έναντι...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.