Kraft Heinz: Οι σάλτσες "έδεσαν" θετικά τα αποτελέσματα τριμήνου - Αυξάνεται η μαγειρική στο σπίτι
Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα αποτελέσματα τριμήνου που ανακοίνωσε η Kraft Heinz την Τετάρτη, καθώς η εταιρεία έλαβε ώθηση από την ανθεκτική ζήτηση για βασικά είδη και καρυκεύματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τους καταναλωτές να προσπαθούσαν να περιορίσουν τα έξοδα των νοικοκυριών τους. Ένας συνδυασμός άκαμπτου πληθωρισμού και αυξημένης οικονομικής αβεβαιότητας έχει αναγκάσει τους καταναλωτές να μαγειρεύουν πιο προσιτά γεύματα στο σπίτι αντί να τρώνε έξω. Η προτεραιότητα των ανθρώπων στην πρωτείνη στη διατροφή τους έχει επίσης ενισχύσει τη ζήτηση για τη σάλτσα μπριζόλας και τη σάλτσα Worcestershire της Kraft Heinz. Στη Βόρεια Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά της με βάση τα έσοδα, οι όγκοι μειώθηκαν κατά 3,4 ποσοστιαίες μονάδες Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας "εργάζεται επειγόντως" για να αξιολογήσει στρατηγικές επιλογές για ορισμένες μάρκες, δήλωσαν στελέχη σε τηλεδιάσκεψη μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, μετά από δημοσιεύματα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Kraft Heinz ανακοίνωσε πωλήσεις που ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών, υποδεικνύοντας πρόοδο στην προσπάθεια να κερδίσει τους καταναλωτές που πιέζονται από τον πληθωρισμό. Τα οργανικά έσοδα στο β' τρίμηνο μειώθηκαν κατά 2%, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία που κατέχει τις μάρκες Heinz, Kraft και Oscar Mayer, έναντι πρόβλεψης για πτώση 2,8%. Τα κέρδη επίσης ξεπέρασαν...
Η Kraft Heinz ανακοίνωσε πωλήσεις που ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών, υποδεικνύοντας πρόοδο στην προσπάθεια να κερδίσει τους καταναλωτές που πιέζονται από τον πληθωρισμό. Τα οργανικά έσοδα στο β' τρίμηνο μειώθηκαν κατά 2%, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία που κατέχει τις μάρκες Heinz, Kraft και Oscar Mayer, έναντι πρόβλεψης για πτώση 2,8%. Τα κέρδη επίσης ξεπέρασαν...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.