Κρασί: Οι νέοι παίκτες και η θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη
κρασιού, με την Πορτογαλία να βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Ακολουθούν Χιλή (8,4%) και Ιταλία (7,8%) που δείχνουν ότι η εμπορική εξωστρέφεια μπορεί να συνδυαστεί με σταθερή καλλιεργητική ταυτότητα. Πού βρίσκεται η Ελλάδα; Στην 11η θέση. Όπως έχει γράψει το powergame.gr, τις τελευταίες χρονιές η ελληνική αγορά κρασιού βιώνει μια σταδιακή, αλλά καθοριστική μεταστροφή. Η "ανατομία" της κατανάλωσης αλλάζει ριζικά, καθώς σημαντικό μέρος της ζήτησης μετακινείται από τα εστιατόρια και τα μπαρ προς τα σούπερ μάρκετ και τις αγορές για κατανάλωση στο σπίτι. Η Γεωργία που κατέχει τα πρωτεία με 11.3%, της γεωργικής της γης να παραμένει αμπελώνας, στηρίζεται σε μια αδιάλειπτη παράδοση χιλιάδων ετών, όπου το κρασί λειτουργεί ως καθημερινό στοιχείο ταυτότητας, όχι ως εξαγώγιμο προϊόν πρώτης ανάγκης, ενώ η δεύτερη Πορτογαλία, με 10,7%, αποτελεί ένα διαφορετικό παράδειγμα: μικρές οικογενειακές εκμεταλλεύσεις παράγουν κρασιά με γεωγραφική...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.