Ξενοδοχεία / Τα δικαιώματα των πολιτών - Πότε επιστρέφεται η προκαταβολή και πότε χάνεται
Χρήσιμες πληροφορίες για τα δικαιώματα των πολιτών και τις υποχρεώσεις των ξενοδόχων έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΕΚΕ Με αφορμή την έναρξη της τουριστικής περιόδου η ΕΕΚΕ (Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας) έδωσε στην δημοσιότητα χρήσιμες πληροφορίες για τα δικαιώματα των πολιτών και τις υποχρεώσεις των ξενοδόχων. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την ΕΕΚΕ, όταν οι πολίτες κλείνουν κατάλυμα σε ξενοδοχείο θα πρέπει να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και συγκεκριμένα ο ξενοδόχος ή ιδιοκτήτης του εκάστοτε τουριστικού καταλύματος, υποχρεούται: 1] Να διαθέτει τα κενά δωμάτια σε οποιονδήποτε πελάτη, 2] Να παρέχει όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες που διαφημίζει (π.χ. πισίνα, αθλητικές δραστηριότητες, internet, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης κλπ), 3] Να απαντά εντός 3 ημερών, για την αποδοχή ή όχι της κράτησης, 4] Να αναρτά σε κάθε δωμάτιο, πινακίδα θεωρημένη από την Αστυνομία, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά οι τιμές (τιμή δωματίου, προσαυξήσεις, τιμή πρωινού...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.