πριν από  1 ημέρα 0 ώρα

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η αγορά ξηρού φορτίου κινήθηκε με ελαφρές διακυμάνσεις την εβδομάδα που έκλεισε στις 23 Μαίου, με μικρές διορθώσεις να καταγράφονται σχεδόν σε όλα τα μεγέθη πλοίων. Ο γενικός δείκτης BDI έκλεισε στις 1340 μονάδες, χάνοντας 48 μονάδες σε εβδομαδιαία βάση, καθώς οι απώλειες στα μεγαλύτερα μεγέθη αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την ενίσχυση στα μικρότερα. Οι Capesizes σημείωσαν τη μεγαλύτερη πτώση, με τους ναύλους να υποχωρούν κατά 5,85%. Αντίθετα, τα Handysize πλοία ενισχύθηκαν κατά 4,87%, ενώ Ultramaxes και Kamsarmaxes κατέγραψαν μικρές μεταβολές (+0,53% και -3,39% αντίστοιχα), αποτυπώνοντας μια αγορά που αναζητά ισορροπία σε ένα περίπλοκο μακροοικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον.Capesizes Στην Ασία, η αυξημένη κινητικότητα από φορτωτές πρώτων υλών -ιδίως από την Αυστραλία προς την Κίνα- οδήγησε σε μικρή ανάκαμψη των ναύλων, με τον δείκτη C5 να κλείνει στα 8,55 δολ./τόνο. Στον Ατλαντικό, η εικόνα ήταν διπλή: ο Νότος παρουσίασε σημάδια...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation