πριν από  7 ώρες 35 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Της Ξανθής Γούναρη Την καλύτερη επίδοση των τελευταίων ετών κατέγραψε η Triumph International Α.Β.Ε.Ε., γνωστή με το ομώνυμο brand εσωρούχων αλλά και με το brand sloggi, συνεχίζοντας το ανοδικό σερί από το 2011, εάν εξαιρεθεί το 2020 λόγω της πανδημίας και των lockdowns. Η εν Ελλάδι θυγατρική του ομίλου Triumph με έδρα στην Ελβετία εμφάνισε κύκλο εργασιών στα 25,067 εκατ. ευρώ το 2024, σημειώνοντας αύξηση 2,2% σε σχέση με τα 24,524 εκατ. ευρώ του 2023. Παράλληλα, η μικτή κερδοφορία της εταιρείας παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, διαμορφούμενη στα 11,292 εκατ. ευρώ έναντι 11,457 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Το εντυπωσιακότερο στοιχείο, ωστόσο, αφορά τα καθαρά κέρδη, τα οποία εκτινάχθηκαν στα 6,605 εκατ. ευρώ από 2,809 εκατ. ευρώ το 2023, καταγράφοντας αύξηση 135%. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8,511 εκατ. ευρώ έναντι 3,613 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 136%. Τα έξοδα διοίκησης αυξήθηκαν σε 1,845 εκατ. ευρώ από 1,403 εκατ.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation