Ξοδέψαμε 25 εκατ. για εσώρουχα Triumph και Sloggy το 2024
Της Ξανθής Γούναρη Την καλύτερη επίδοση των τελευταίων ετών κατέγραψε η Triumph International Α.Β.Ε.Ε., γνωστή με το ομώνυμο brand εσωρούχων αλλά και με το brand sloggi, συνεχίζοντας το ανοδικό σερί από το 2011, εάν εξαιρεθεί το 2020 λόγω της πανδημίας και των lockdowns. Η εν Ελλάδι θυγατρική του ομίλου Triumph με έδρα στην Ελβετία εμφάνισε κύκλο εργασιών στα 25,067 εκατ. ευρώ το 2024, σημειώνοντας αύξηση 2,2% σε σχέση με τα 24,524 εκατ. ευρώ του 2023. Παράλληλα, η μικτή κερδοφορία της εταιρείας παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, διαμορφούμενη στα 11,292 εκατ. ευρώ έναντι 11,457 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Το εντυπωσιακότερο στοιχείο, ωστόσο, αφορά τα καθαρά κέρδη, τα οποία εκτινάχθηκαν στα 6,605 εκατ. ευρώ από 2,809 εκατ. ευρώ το 2023, καταγράφοντας αύξηση 135%. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8,511 εκατ. ευρώ έναντι 3,613 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 136%. Τα έξοδα διοίκησης αυξήθηκαν σε 1,845 εκατ. ευρώ από 1,403 εκατ.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.