Κυριάκος Κωσταρέλος: Η άνοδος του τουρισμού έκανε και το ελληνικό τρόφιμο να ανέβει επίπεδο
"Είμαστε πάνω στο wave στο κομμάτι του ελληνικού τρόφιμου. Η άνοδος του τουρισμού και του επιπέδου του έκανε και το ελληνικό τρόφιμο να ανέβει επίπεδο" λέει στη HuffPost Greece, στο πλαίσιο του ΟΠΑΠ Forward TALKS, ο Κυριάκος Κωσταρέλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Κωσταρέλος. "Η φέτα είναι από την εποχή του Ομήρου, αναφέρεται στην Οδύσσεια- το τυρί αυτό λένε ότι είναι η φέτα, οπότε η Ελλάδα έχει χιλιάδες χρόνια ιστορία" στον συγκεκριμένο κλάδο, τονίζει ο κ. Κωσταρέλος, προσθέτοντας πως "εμείς παράγουμε τυροκομικά προϊόντα από το 1937". Διαφήμιση Ερωτηθείς για το επίπεδο όπου βρίσκεται ο τομέας δραστηριότητας της εταιρείας του εν γένει, σημειώνει πως "αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι η παραγωγή τυροκομικών προϊόντων στην Ελλάδα και ειδικά της φέτας, που είναι η ναυαρχίδα μας, είναι σε πάρα πολύ καλό σημείο. Πλέον η φέτα θεωρώ ότι είναι ένα προϊόν που αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως ένα από τα brands της Ελλάδας στα τρόφιμα", συμπληρώνοντας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
"Είμαστε πάνω στο wave στο κομμάτι του ελληνικού τρόφιμου. Η άνοδος του τουρισμού και του επιπέδου του έκανε και το ελληνικό τρόφιμο να ανέβει επίπεδο" λέει στη HuffPost Greece, στο πλαίσιο του ΟΠΑΠ Forward TALKS, ο Κυριάκος Κωσταρέλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Κωσταρέλος. "Η φέτα είναι από την εποχή του Ομήρου, αναφέρεται στην Οδύσσεια- το τυρί αυτό λένε...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.