LC Waikiki: Με 4,24% αύξηση μπήκε στο 2025 η τουρκική αλυσίδα μόδας
Με τουρκική προέλευση αλλά και γαλλική έμπνευση, η LC Waikiki συνεχίζει να προχωρά στην ελληνική αγορά με αργούς και σταθερούς ρυθμούς, που μέσα σε μια ιδιαίτερη χρονιά για την ελληνική οικονομία, χαρακτηρίζονται ικανοποιητικοί από τη διοίκηση και τη μητρική εταιρεία. Η εταιρεία εξάλλου, χαρακτηρίζεται από την ισχυρή επέκτασή της σε νέες αγορές, τη σημαντική αύξηση των εσόδων και τη στρατηγική διαφοροποίηση μέσω υπο-μαρκών. Το 2024, η εταιρεία ανέφερε καθαρές πωλήσεις ύψους 144,7 δισεκατομμυρίων τουρκικών λιρών, 55.000 υπαλλήλους και πάνω από 1.200 καταστήματα σε περισσότερες από 60 χώρες. Η στρατηγική της περιλαμβάνει την εστίαση στο να γίνει ένας από τους κορυφαίους λιανοπωλητές μόδας στην Ευρώπη, την επέκταση σε διεθνές επίπεδο και την αξιοποίηση υπο-μαρκών όπως LCW Home, LCW Dream και LCW Steps για να στοχεύσει διαφορετικά τμήματα της αγοράς. Το ελληνικό 2024 της LC Waikiki Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατά το περσινό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.