Λίγα κομμάτια, τρελά ψηλές τιμές: Πώς τα brands πολυτελείας μας εθίζουν στις αγορές
Με εργαλεία όπως η τεχνητή σπανιότητα, η αρχιτεκτονική επιλογών και η αγκίστρωση τιμών, οι μάρκες πολυτελείας ρυθμίζουν τις ψυχικές παραμέτρους της κατανάλωσης, μετατρέποντας την επιθυμία σε μηχανισμό. Στον κόσμο των πολυτελών μαρκών τίποτα δεν είναι τυχαίο: ούτε το δέρμα της τσάντας, ούτε η λάμψη του logo, ούτε η επιθυμία που νιώθουμε όταν τις βλέπουμε. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Όπως δείχνει η πρόσφατη μελέτη της Charlotte Wren, προέδρου της Οικονομικής Εταιρείας του Πανεπιστημίου του Stirling, η πολυτέλεια δεν είναι απλώς ένα αισθητικό ή κοινωνικό φαινόμενο· είναι ένα εργαστήριο συμπεριφορικής οικονομίας σε πλήρη λειτουργία. Με εργαλεία όπως η τεχνητή σπανιότητα, η αρχιτεκτονική επιλογών και η αγκίστρωση τιμών, οι μάρκες πολυτελείας δεν πουλούν προϊόντα, αλλά ρυθμίζουν τις ψυχικές παραμέτρους της κατανάλωσης, μετατρέποντας την επιθυμία σε μηχανισμό.Το "γούστο" μας δεν είναι τόσο προσωπικό όσο νομίζουμε Η Wren ξεκινά από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.