πριν από  3 ώρες 40 λεπτά

Iefimerida.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με εργαλεία όπως η τεχνητή σπανιότητα, η αρχιτεκτονική επιλογών και η αγκίστρωση τιμών, οι μάρκες πολυτελείας ρυθμίζουν τις ψυχικές παραμέτρους της κατανάλωσης, μετατρέποντας την επιθυμία σε μηχανισμό. Στον κόσμο των πολυτελών μαρκών τίποτα δεν είναι τυχαίο: ούτε το δέρμα της τσάντας, ούτε η λάμψη του logo, ούτε η επιθυμία που νιώθουμε όταν τις βλέπουμε. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Όπως δείχνει η πρόσφατη μελέτη της Charlotte Wren, προέδρου της Οικονομικής Εταιρείας του Πανεπιστημίου του Stirling, η πολυτέλεια δεν είναι απλώς ένα αισθητικό ή κοινωνικό φαινόμενο· είναι ένα εργαστήριο συμπεριφορικής οικονομίας σε πλήρη λειτουργία. Με εργαλεία όπως η τεχνητή σπανιότητα, η αρχιτεκτονική επιλογών και η αγκίστρωση τιμών, οι μάρκες πολυτελείας δεν πουλούν προϊόντα, αλλά ρυθμίζουν τις ψυχικές παραμέτρους της κατανάλωσης, μετατρέποντας την επιθυμία σε μηχανισμό.Το "γούστο" μας δεν είναι τόσο προσωπικό όσο νομίζουμε Η Wren ξεκινά από...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation