Λιγότεροι και ισχυρότεροι "παίκτες" στα σούπερ μάρκετ
Επενδύσεις σε νέα καταστήματα, αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και νέα κέντρα διανομής περιλαμβάνει το επενδυτικό πρόγραμμα του κλάδου των σούπερ μάρκετ για το επόμενο διάστημα. Με τους καταναλωτές πλέον να είναι πολύ πιο "ευαίσθητοι" σε θέματα τιμών, χωρίς καμία διάθεση να επιμείνουν σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις και μάρκες, αλλά και με την κυβέρνηση να ασκεί ασφυκτικές πιέσεις, τα σούπερ μάρκετ επιχειρούν μέσα από αυτού του τύπου τις επενδύσεις όχι μόνο να ενισχύσουν τα έσοδά τους, αλλά κυρίως να προστατέψουν την κερδοφορία τους μέσω μείωσης του λειτουργικού κόστους. Μετά, δε, από μια σχετικά σταθερή χρονιά όπως ήταν το 2024, το 2026 θα είναι η χρονιά των σημαντικών ανακατατάξεων στον "χάρτη" των σούπερ μάρκετ, με τις βάσεις να έχουν μπει φέτος, καθώς είναι σε εξέλιξη δύο μεγάλες εξαγορές και αρκετές μικρότερες, οδηγώντας σε μεγαλύτερη συγκέντρωση τον κλάδο. Το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται, εκτός απροόπτου, η υπογραφή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.