πριν από  21 ώρες 14 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η γνωστή καναδική εταιρεία αθλητικής ένδυσης Lululemon ανακοίνωσε μια νέα, στρατηγικής σημασίας συνεργασία με το NFL και τη Fanatics, φέρνοντας για πρώτη φορά premium ρούχα και αξεσουάρ με τα λογότυπα και τα χρώματα όλων των 32 ομάδων του αμερικανικού πρωταθλήματος. Η συλλογή, που κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα, περιλαμβάνει σειρές για άνδρες και γυναίκες, βασισμένες σε δημοφιλή σχέδια της Lululemon, όπως τα Define, Align, Scuba και Steady State. Η είδηση προκάλεσε άμεση θετική αντίδραση στις αγορές, με τη μετοχή της εταιρείας να σημειώνει άνοδο άνω του 3% στις πρωινές συναλλαγές.Από τη γιόγκα στα γήπεδα: Το νέο προφίλ της Lululemon Η Lululemon, που ξεκίνησε ως εταιρεία yoga wear, τα τελευταία χρόνια επαναπροσδιορίζει την ταυτότητά της. Μετά τη συνεργασία της με το NHL και την υπογραφή συμβολαίων με αθλητές όπως ο Lewis Hamilton (F1), ο Frances Tiafoe (ATP) και ο DK Metcalf (NFL), η εταιρεία ενισχύει το αποτύπωμά της στον χώρο του...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation