Πού θα φτάσει ο κατήφορος της Lululemon
Τη σκληρή αλήθεια παραδέχθηκε η κορυφαία μάρκα athleisure, Lululemon, καθώς η πορεία της έδειξε με τον πιο απλό τρόπο πως έχασε τις τάσεις - κάτι που δεν θα επέτρεπε ποτέ τα προηγούμενα χρόνια. "Έχουμε γίνει πολύ προβλέψιμοι όσον αφορά τα casual προϊόντα μας", σχολίασε μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος Calvin McDonald τον Σεπτέμβριο, κατά την τηλεδιάσκεψη για τα οικονομικά αποτελέσματα, όπου η Lululemon ανακοίνωσε την τελευταία από μια σειρά συγκρίσιμων μειώσεων των πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική. Ο διευθύνων σύμβουλος αναγνώρισε επίσης ότι τα εποχιακά χρώματα της Lululemon δεν έχουν την αναμενόμενη απόδοση. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που η εταιρεία αναγκάστηκε να αντιμετωπίσει πριν από περισσότερο από ένα χρόνο, την ίδια στιγμή που επίσης παραδεχόταν πως η αθλητική μάρκα δεν διέθετε τα κατάλληλα μεγέθη. Η HSBC υποβάθμισε επίσης τη Lululemon, αναφέροντας ότι βρίσκεται "σε καθοδική πορεία"Η παραδοχή της Lululemon "Αυτό δεν συμβαίνει από τη μια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Τη σκληρή αλήθεια παραδέχθηκε η κορυφαία μάρκα athleisure, Lululemon, καθώς η πορεία της έδειξε με τον πιο απλό τρόπο πως έχασε τις τάσεις - κάτι που δεν θα επέτρεπε ποτέ τα προηγούμενα χρόνια. "Έχουμε γίνει πολύ προβλέψιμοι όσον αφορά τα casual προϊόντα μας", σχολίασε μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος Calvin McDonald τον Σεπτέμβριο, κατά την τηλεδιάσκεψη για τα...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.