Mattel: Χρειάζεται τα Χριστούγεννα πιο πολύ από τα... παιδιά
Με τις καθαρές πωλήσεις της Mattel στο τρίτο τρίμηνο να μειώνονται σχεδόν κατά 6%, στα 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια, η κατασκευάστρια παιχνιδιών χρειάζεται περισσότερο από ποτέ μια δυνατή εορταστική περίοδο. Κάτι που αντιλήφθηκαν τα στελέχη και διαβεβαίωσαν ότι όντως αναμένουν μια δυνατή σεζόν. "Η καταναλωτική ζήτηση ήταν ισχυρή όλο το χρόνο και εξακολουθεί να είναι ισχυρή τώρα", επισήμανε κατά την ενημέρωση της αγοράς ο Διευθύνων Σύμβουλος Ynon Kreiz.Τι έδειξαν τα νούμερα για τη Mattel Τα καθαρά κέρδη κατά το εννεάμηνο μειώθηκαν κατά 25% στα 278,4 εκατομμύρια δολάρια και το μικτό περιθώριο κέρδους κατά 310 μονάδες βάσης στο 50%. Η συρρίκνωση του περιθωρίου οφειλόταν κυρίως στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, τον πληθωρισμό, τους δασμούς και τις υψηλότερες προσαρμογές πωλήσεων, που αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την εξοικονόμηση κόστους, ανέφερε η εταιρεία. "Οι προοπτικές της διοίκησης βασίζονται στη συνεχιζόμενη ισχύ [των σημείων πώλησης]...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.