Με τον αγροτικό ταχυδρόμο
Ήταν στις 24 Σεπτεμβρίου 1828 ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας Ιωάννης Καποδίστριας υπογράφει, στον Πόρο Τροιζινίας, το ΙΖ' ψήφισμα "περί συστάσεως τακτικής ταχυδρομικής συγκοινωνίας", ιδρύοντας το "Γενικόν Ταχυδρομείον", αναφέροντας μεταξύ άλλων πως το "Κέντρον Γενικόν του καταστήματος τούτου θέλει είσθαι η πόλις όπου καθεδρεύει η Κυβέρνησις. Συσταίνονται κεντρικά γραφεία του Ταχυδρομείου εις Άργος, εις Τριπολιτζάν, εις Επίδαυρον, έως ότου η Κυβέρνησις διατρίβει εις Αίγινανκαι εις Σύρον". Με την πρωτοβουλία του αυτήν αποσκοπούσε καταρχήν στην κάλυψη των κρατικών αναγκών για επικοινωνία με τις κατά τόπους υπηρεσίες. Εννέα πεζοί και 16 έφιπποι ταχυδρόμοι συνέλεγαν την αλληλογραφία από την ύπαιθρο και την διένειμαν στους αποδέκτες τους. Σχεδόν 197 χρόνια μετά, το Γενικόν Ταχυδρομείον, που μέχρι το 1949, λειτουργούσε σε συνδυασμό με την Τηλεγραφική και Τηλεφωνική Υπηρεσία υπό την επωνυμία "Τ.Τ.Τ." και κατέληξε να το γνωρίζουμε όλοι ως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.