πριν από  8 ώρες 44 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το όραμα του αείμνηστου Ολυμπιονίκη Αλέξανδρου Νικολαίδη συνεχίζεται μέσω της μετονομασίας της μεγαλύτερης online δημοπρασίας της χώρας σε "Για Να Σωθεί Ένα Παιδί". Η πρωτοβουλία, που αποτελεί συνέχεια της δράσης Sharing is Caring του Navarino Challenge (πλέον Messinia Challenge), τιμά τον δρόμο που άνοιξε ο Νικολαίδης με την προσφορά των προσωπικών του αντικειμένων, υπηρετώντας το κοινό καλό. Η φιλανθρωπική δράση επιστρέφει από τις 28 Νοεμβρίου έως τις 20 Δεκεμβρίου, παρουσιάζοντας πάνω από 38 μοναδικά αντικείμενα με τις υπογραφές παγκόσμιων αστέρων του ποδοσφαίρου (Ronaldinho, Ronaldo, Modric) και του ΝΒΑ (Αντετοκούνμπο, Abdul-Jabbar), σε συνεργασία με την Trace 'n Chase. Στόχος είναι η ενίσχυση 12 μη κερδοσκοπικών οργανισμών και αντίστοιχων φιλανθρωπικών πρωτοβουλιών, όπως οι HOPEgenesis, Karkinaki, και Παιδικές Καρδιές. Οι συμμετέχοντες μπορούν να καταθέσουν ανώνυμα την προσφορά τους μέσω της ειδικής ιστοσελίδας των Silent...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation