Μικρά brands: Πώς γίνονται οι μεγάλοι πρωταγωνιστές - Τι δείχνει έρευνα της Deloitte
Σε έναν κόσμο γεμάτο αβεβαιότητα, η αφοσίωση των καταναλωτών μετασχηματίζεται. Σχεδόν οι μισοί δεν έχουν πλέον μία αγαπημένη μάρκα, ενώ η εμπιστοσύνη σε μικρές και niche μάρκες ανεβαίνει ραγδαία. Σύμφωνα με έρευνα της Deloitte σε 7 χώρες, η επιλογή μάρκας σήμερα δεν είναι απλώς θέμα φήμης, αλλά συνδεδεμένη με αυθεντικότητα, αξίες και εμπειρία.Μικρά brands: Αυθεντικότητα και προσωπικότητα το "κλειδί" Σύμφωνα και με το ESM, oι καταναλωτές δείχνουν πλέον μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε μάρκες που διαθέτουν σαφή ταυτότητα και αυθεντική ιστορία. Οι μικρές επιχειρήσεις και οι niche μάρκες κατέγραψαν αύξηση εμπιστοσύνης 39% και 43% αντίστοιχα, ξεπερνώντας τις μεγάλες μάρκες (20,1%) στην ανάπτυξη τα τελευταία πέντε χρόνια. Η Andrea Laurenza, επικεφαλής της Deloitte για την περιοχή της Κεντρικής Μεσογείου, τονίζει ότι η διαρκής συνάφεια μιας μάρκας απαιτεί συνεχή φροντίδα και ειλικρίνεια: "Μια μάρκα που αναγνωρίζει τα λάθη της και επικοινωνεί με...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.