Μικρά βήματα λογικής
H "Πρωτοβουλία 1.000 κωδικών" την οποία έλαβαν οι επιχειρήσεις μαζικής λιανικής (super markets) σε συνεργασία με κάποιες δεκάδες προμηθευτών τους ώστε να προχωρήσουν σε μείωση τιμών επί 2.180 προϊόντων (1.074 σε τρόφιμα και 1.106 άλλα είδη) είναι θετική και αξιέπαινη. Η πίεση που ασκεί ο πελάτης-καταναλωτής-πολίτης είναι πάντοτε υπολογίσιμη. Η πολιτική πίεση, την οποία ασκεί, με τον δικό του τρόπο, ο αρμόδιος υπουργός Θεοδωρικάκος, είναι επίσης χρήσιμη. Η ακόμη μεγαλύτερη πίεση που άσκησε, προφανώς, ο ίδιος ο πρωθυπουργός, είτε δημοσίως, είτε με άλλα μέσα, υπήρξε τελικά αποτελεσματική. Οι μειώσεις κυμαίνονται μεταξύ 3-5% στα περισσότερα, αλλά υπάρχουν και μεγαλύτερες, άνω του 8% ακόμη και 23%! Κάτι δείχνει να κινείται στην πάντοτε στρεβλωμένη ελληνική αγορά. Εξάλλου, ήδη τους τελευταίους μήνες είχαν καταγραφεί μειώσεις σε κάποια, σημαντικά, είδη με πρώτο το ελαιόλαδο του οποίου η τιμή έχει (σχεδόν) επανέλθει σε κανονικά επίπεδα. Δεν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.