Μπορούν να τονώσουν την αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών οι εκπτώσεις;
Μπορούν οι εκπτώσεις που ξεκινούν σήμερα να καλύψουν την χαμηλή αγοραστική δύναμη των ελληνικών νοικοκυριών ή να καλυφθούν οι ανάγκες τους; Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο κύκλος εργασιών των εμπορικών καταστημάτων κατά τις εκπτωτικές περιόδους του 2024 και του πρώτου εξαμήνου του 2025 παρουσιάζει θετική μεταβολή. Ακόμα και στις περιπτώσεις όμως που οι προσφορές είναι εντυπωσιακές και οι εκπτώσεις γενναίες, αυτές δεν αρκούν για να αντισταθμίσουν την ακρίβεια, τους χαμηλούς μισθούς και τις οικονομικές δυσκολίες των καταναλωτών. Τα περσινά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το σύνολο της χρονιά καταγράφουν αύξηση του συνολικού κύκλου εργασιών στο λιανικό εμπόριο κατά 2,4%. Ειδικά, το β' τρίμηνο του 2024, την περίοδο δηλαδή των θερινών εκπτώσεων, σημειώθηκε αύξηση 4,3% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023. Αν και τα στοιχεία είναι ενθαρρυντικά, είναι προφανές ότι αυτά δεν προέκυψαν μετά από αύξηση του πραγματικού διαθέσιμου εισοδήματος των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.