Μystery shopping: Αποκάλυψε μικτά αποτελέσματα ανάλογα με το κανάλι διανομής και την αγορά
Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) δημοσίευσε σήμερα τα αποτελέσματα της πρώτης συντονισμένης άσκησης mystery shopping σε επίπεδο ΕΕ, η οποία εξέτασε τη διαδικασία πώλησης επενδυτικών προϊόντων με βάση την ασφάλιση (IBIPs) σε 8 κράτη μέλη της ΕΕ. Στο πλαίσιο της άσκησης, εκπαιδευμένοι "αγοραστές" επισκέφθηκαν ασφαλιστικές εταιρείες, τράπεζες, πράκτορες, μεσίτες και ταχυδρομεία, προκειμένου να αξιολογήσουν τις πρακτικές συλλογής πληροφοριών των διανομέων, τις πρακτικές γνωστοποίησης πληροφοριών, καθώς και την ικανότητά τους να προσφέρουν προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τους στόχους των καταναλωτών. Συνολικά, τα ευρήματα δείχνουν ότι, αν και οι διανομείς παρέχουν συχνά σχετικές πληροφορίες, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά τη διαφάνεια, τη γνωστοποίηση και τα αποτελέσματα για τους καταναλωτές. Η EIOPA έλαβε νέα εντολή το 2020 για να συντονίζει δραστηριότητες mystery shopping σε όλη την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Για άρθρο αλλά και έκθεση της EIOPA, αναφορικά με τα αποτελέσματα της πρώτης συντονισμένης άσκησης με μυστικούς πελάτες (mystery shopping) στον ασφαλιστικό τομέα της ΕΕ, ενημερώνουν τα μέλη τους Insurance Europe και ΕΑΕΕ. H άσκηση που διεξήχθη κάλυψε πωλήσεις IBIPs προϊόντων από ασφαλιστικές εταιρίες στο πλαίσιο των απευθείας πωλήσεών τους, πωλήσεων μέσω τραπέζης...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.