Ν. Λαβίδας: Οι ανάγκες των καταναλωτών διαμορφώνουν έξυπνες λύσεις στο λιανεμπόριο
Τις αλλαγές που συντελούνται στο οργανωμένο λιανεμπόριο ανέδειξε ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, στη συμμετοχή του στο φετινό συνέδριο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), στο πλαίσιο ειδικού πάνελ με τίτλο: "Τι μας λέει ο Kotler για το λιανεμπόριο". Ο κλάδος, όπως επισήμανε, βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο καμπής, όπου η λειτουργική αποδοτικότητα, η αξιοποίηση δεδομένων και η βιωσιμότητα αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για διατηρήσιμη ανταγωνιστικότητα. Στο επίκεντρο της τοποθέτησής του βρέθηκε το αυξανόμενο λειτουργικό κόστος, το οποίο - όπως σημείωσε - αποτελεί σημαντικό παράγοντα πίεσης για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Οι ενεργειακές δαπάνες, τα logistics, οι μεταφορές και οι αυξημένες τιμές ενοικίων έχουν διαμορφώσει ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον, ειδικά στα νησιά, όπου οι ναύλοι και η εποχικότητα ανεβάζουν ακόμη περισσότερο το κόστος λειτουργίας. Ενδεικτικά, την τελευταία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.