πριν από  7 ημέρες 19 ώρες

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Του Χριστόφορου Υφαντίδη* Η ναυτιλία, ιστορικά θεμέλιο του διεθνούς εμπορίου και κινητήριος δύναμη της παγκοσμιοποίησης, εισέρχεται σε μία περίοδο μετασχηματισμού. Το εμπόριο καυσίμων στη ναυτιλία βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο αυτής της αλλαγής. Η παγκόσμια μετάβαση προς ένα πιο πράσινο ενεργειακό μέλλον, οι νέοι κανονισμοί του IMO (Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός) και οι γεωπολιτικές ανακατατάξεις διαμορφώνουν ένα περίπλοκο και απαιτητικό περιβάλλον για πλοιοκτήτες, ναυλωτές και προμηθευτές καυσίμων.Από το πετρέλαιο στο μέλλον: καύσιμα υπό πίεση Η ναυτιλία παραδοσιακά εξαρτάται από το Heavy Fuel Oil (HFO) - ένα φθηνό αλλά περιβαλλοντικά επιβαρυντικό καύσιμο. Η εφαρμογή του κανονισμού IMO 2020, που επέβαλε όριο στο θείο των ναυτιλιακών καυσίμων στο 0,5%, αποτέλεσε σημείο καμπής. Οι πλοιοκτήτες αναγκάστηκαν να επιλέξουν μεταξύ των scrubbers, και της χρήσης καυσίμου με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (VLSFO) ή της μετάβασης σε εναλλακτικές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation