Ναυτιλία: Ισχυρά κέρδη για τα τάνκερ λόγω κινεζικών λιμενικών τελών
Η αγορά δεξαμενόπλοιων είναι η πιο εκτεθειμένη στα κινεζικά λιμενικά τέλη, τα οποία επιβάλλονται σε πλοία που ανήκουν σε εταιρείες εισηγμένες στις Ηνωμένες Πολιτείες, φέρουν την αμερικανική σημαία, έχουν κατασκευαστεί στις ΗΠΑ ή ανήκουν/διαχειρίζονται από φυσικά ή νομικά πρόσωπα των Ηνωμένων Πολιτειών. Σε σύγκριση με άλλους τομείς της ναυτιλίας, όπως τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, εμπορευματοκιβωτίων και αερίου, το ποσοστό των δεξαμενοπλοίων που "συνδέονται" με τις ΗΠΑ είναι υψηλότερο. Όπως εκτιμά ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv, τα δεξαμενόπλοια που ανήκουν σε εταιρείες εισηγμένες στις ΗΠΑ εκτιμάται ότι αντιστοιχούν σε περίπου 12% του παγκόσμιου στόλου. Ωστόσο, η Κίνα διευκρίνισε στη συνέχεια ότι τα πλοία κινεζικής ναυπήγησης, τα οποία ανήκουν σε εταιρείες εισηγμένες στις ΗΠΑ, θα εξαιρούνται από τα νέα λιμενικά τέλη. Λαμβάνοντας υπόψη αυτή την εξαίρεση, το μερίδιο των δεξαμενόπλοιων που ενδέχεται να υπόκεινται στα τέλη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.