Νέες γενιές & ΕΚΕ: Πώς επηρεάζουν οι Millennials και Gen Z τις επιχειρήσεις
Οι νεότερες γενιές αλλάζουν το τοπίο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς αξιολογούν, κρίνουν και απαιτούν από τις επιχειρήσεις αυθεντικότητα, κοινωνική συνείδηση και ουσιαστικό αντίκτυπο. Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η σχέση των καταναλωτών με τις εταιρείες δεν ορίζεται πια μόνο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Οι νέες γενιές, Millennials (γεννημένοι μεταξύ 1981-1996) και Gen Z (γεννημένοι από το 1997-2010), έρχονται να ανατρέψουν το παραδοσιακό μοντέλο σχέσης καταναλωτή-επιχείρησης, απαιτώντας από τις εταιρείες ουσιαστική κοινωνική υπευθυνότητα, διαφάνεια και αυθεντικότητα. Σύμφωνα με έρευνες της Deloitte και της Edelman, πάνω από το 70% των νέων καταναλωτών δηλώνει ότι προτιμά να αγοράζει από επιχειρήσεις που έχουν σαφή κοινωνική και περιβαλλοντική αποστολή. Ακόμη και η πρόθεση απασχόλησης επηρεάζεται, εφόσον εργαζόμενοι των νεότερων γενεών δηλώνουν διατεθειμένοι να παραιτηθούν ή ακόμη και να αρνηθούν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.