πριν από  1 ημέρα 0 ώρα

Liberal.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι νεότερες γενιές αλλάζουν το τοπίο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς αξιολογούν, κρίνουν και απαιτούν από τις επιχειρήσεις αυθεντικότητα, κοινωνική συνείδηση και ουσιαστικό αντίκτυπο. Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η σχέση των καταναλωτών με τις εταιρείες δεν ορίζεται πια μόνο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Οι νέες γενιές, Millennials (γεννημένοι μεταξύ 1981-1996) και Gen Z (γεννημένοι από το 1997-2010), έρχονται να ανατρέψουν το παραδοσιακό μοντέλο σχέσης καταναλωτή-επιχείρησης, απαιτώντας από τις εταιρείες ουσιαστική κοινωνική υπευθυνότητα, διαφάνεια και αυθεντικότητα. Σύμφωνα με έρευνες της Deloitte και της Edelman, πάνω από το 70% των νέων καταναλωτών δηλώνει ότι προτιμά να αγοράζει από επιχειρήσεις που έχουν σαφή κοινωνική και περιβαλλοντική αποστολή. Ακόμη και η πρόθεση απασχόλησης επηρεάζεται, εφόσον εργαζόμενοι των νεότερων γενεών δηλώνουν διατεθειμένοι να παραιτηθούν ή ακόμη και να αρνηθούν...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation