πριν από  4 ώρες 48 λεπτά

Emea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με αφορμή την ολοκλήρωση της περιόδου "Black Friday", ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς τονίζει ότι οι εκπτωτικές περίοδοι και οι προωθητικές ενέργειες αποτελούν πλέον παγιωμένο στοιχείο της αγοράς, ακολουθώντας διεθνείς πρακτικές και σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες. Παρά τη θετική δυναμική που μπορούν να προσφέρουν, η συνεχής διόγκωση των επιμέρους "ειδικών" περιόδων εκπτώσεων, σε συνδυασμό με την έλλειψη ενιαίας στρατηγικής, έχει οδηγήσει σε σύγχυση του καταναλωτή, συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και σταδιακή αποδυνάμωση της αξίας του ίδιου του θεσμού των εκπτώσεων. Την ίδια στιγμή, ολοένα και περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι σημαντικό μέρος των καταναλωτών αντιμετωπίζει τις εκπτώσεις με επιφυλακτικότητα, αμφισβητώντας το πραγματικό ύψος των μειώσεων ή θεωρώντας ότι οι προσφορές δεν ανταποκρίνονται πάντα στις προσδοκίες. Η έλλειψη εμπιστοσύνης πλήττει τόσο την αγοραστική συμπεριφορά, όσο και την ίδια...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation