Νίκος Βερόπουλος: Τα κέρδη των σούπερ μάρκετ δεν πρέπει να δαιμονοποιούνται σε μία σύγχρονη οικονομία
Νίκου Βερόπουλου, μέχρι τη μετεξέλιξή της σε έναν διεθνή όμιλο με δραστηριότητα στα Βαλκάνια, η πορεία αυτή αντικατοπτρίζει τη δυναμική και την προσαρμοστικότητα της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Η επιχείρηση ξεκίνησε από το χονδρεμπόριο και σταδιακά εισήλθε στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων και ποτών, φέρνοντας νέα δεδομένα στην εμπειρία αγορών για τον Έλληνα καταναλωτή. Σταδιακά, τα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος έγιναν σημείο αναφοράς, τόσο για τη γκάμα προϊόντων όσο και για τη σχέση εμπιστοσύνης που ανέπτυξαν με τους προμηθευτές και τους πελάτες τους.Η επέκταση στα Βαλκάνια Ωστόσο, ο ίδιος ο Νίκος Βερόπουλος δεν έμεινε μόνο στην ελληνική αγορά. Είδε έγκαιρα τις ευκαιρίες που προσέφερε η αναδυόμενη οικονομία των Βαλκανίων και αποφάσισε να επεκταθεί εκτός συνόρων. "Στη Βόρεια Μακεδονία μπήκαμε το 1997 και στο Βελιγράδι το 2001. Ήμαστε οι πρώτοι ξένοι λιανέμποροι που ανοίξαμε καταστήματα στις δύο αυτές αγορές", ανέφερε σε συνέντευξή του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.