Οδηγός Επιβίωσης για τη Black Friday: Έξυπνες Στρατηγικές πριν από τις Εκπτώσεις
Την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου (28/11) "πέφτει" φέτος η Black Friday και παρότι απέχουμε ακόμα εβδομάδες, οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και κατά κύριο λόγο οι μεγάλες αλυσίδες, ετοιμάζονται να μπουν σε θέση "μάχης". Πρόκειται για μια μέρα που συνοδεύεται με ενθουσιασμό και έντονο marketing σε διεθνές επίπεδο και πολλές φορές μπορεί να προκαλέσει "FOMO" στους καταναλωτές, οι οποίοι μπορεί να νιώσουν ότι θα χάσουν κάποια ευκαιρία αν δεν κάνουν αγορές. Ωστόσο, είναι σημαντικό για τους καταναλωτές να παραμένουν προσεκτικοί. Συνιστάται έρευνα αγοράς πριν από τις αγορές, ώστε να διαπιστωθεί αν οι εκπτώσεις είναι πραγματικές. Παράλληλα, χρειάζεται προσοχή στις online συναλλαγές, αποφυγή ύποπτων e-shops ή προσφορών που διακινούνται αποκλειστικά μέσω κοινωνικών δικτύων και ιδιαίτερη μέριμνα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.Συμβουλές για τους καταναλωτές Ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.