Οι 6 κυρίαρχες τάσεις της κατανάλωσης την επόμενη χρονιά
Δήμητρα Μανιφάβα 04.10.2025 • 08:08 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Φόρτωση Text-to-Speech... Οι καταναλωτές έχουν προσαρμοστεί στις διαδοχικές κρίσεις, γεγονός που τους κάνει να αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, κάτι που σημαίνει ότι κάθε μία αγορά θα έχει αξία γι' αυτούς. Υπό αυτήν τη γενική αρχή, όπως προκύπτει από την εταιρεία ερευνών και ανάλυσης αγορών NielsenIQ στις προοπτικές για το 2026, θα διαμορφωθούν οι τάσεις της κατανάλωσης την επόμενη χρονιά, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Με βάση την παραπάνω αρχή, έξι είναι οι κυρίαρχες τάσεις: • Οι δαπάνες έχουν συγκεκριμένο σκοπό και κάθε αγορά έχει αξία. Οι καταναλωτές θα ανταμείβουν τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τις μάρκες που προσφέρουν εμπιστοσύνη, εξατομίκευση και ευκολία. Ο σημερινός καταναλωτής θέλει απτά οφέλη που απλοποιούν τη ζωή του και ευθυγραμμίζονται με τις αξίες του. • Οι καταναλωτές δεν θα δεχθούν περαιτέρω αυξήσεις τιμών. Η ανάπτυξη του τζίρου θα προέλθει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.