πριν από  4 ώρες 2 λεπτά

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Δήμητρα Μανιφάβα 04.10.2025 • 08:08 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Φόρτωση Text-to-Speech... Οι καταναλωτές έχουν προσαρμοστεί στις διαδοχικές κρίσεις, γεγονός που τους κάνει να αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, κάτι που σημαίνει ότι κάθε μία αγορά θα έχει αξία γι' αυτούς. Υπό αυτήν τη γενική αρχή, όπως προκύπτει από την εταιρεία ερευνών και ανάλυσης αγορών NielsenIQ στις προοπτικές για το 2026, θα διαμορφωθούν οι τάσεις της κατανάλωσης την επόμενη χρονιά, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Με βάση την παραπάνω αρχή, έξι είναι οι κυρίαρχες τάσεις: • Οι δαπάνες έχουν συγκεκριμένο σκοπό και κάθε αγορά έχει αξία. Οι καταναλωτές θα ανταμείβουν τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τις μάρκες που προσφέρουν εμπιστοσύνη, εξατομίκευση και ευκολία. Ο σημερινός καταναλωτής θέλει απτά οφέλη που απλοποιούν τη ζωή του και ευθυγραμμίζονται με τις αξίες του. • Οι καταναλωτές δεν θα δεχθούν περαιτέρω αυξήσεις τιμών. Η ανάπτυξη του τζίρου θα προέλθει...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation