πριν από  1 ημέρα 6 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι Advengers υπέγραψαν την επικοινωνιακή ταυτότητα του φετινού Interactive Marketing Conference (IMC) του IAB Hellas, το οποίο διεξήχθη στις 29/04, στο Ωδείο Αθηνών. Από τη δημιουργική σύλληψη του concept "Alice in MarketingLand - Lost & Found in the Digital Era", έως την υλοποίηση του branding, οι Advengers σχεδίασαν κάθε στοιχείο της επικοινωνίας του φετινού συνεδρίου. Η θεματική του IMC25 άντλησε έμπνευση από τον φαντασιακό κόσμο της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων, προσαρμοσμένο, όμως, στη σημερινή πραγματικότητα του marketing, όπου το commerce, το content και η δημιουργικότητα συνυπάρχουν και μεταμορφώνονται διαρκώς. Οι Advengers και ο IAB Hellas προσκάλεσαν το κοινό να χαθεί - και να ξαναβρεθεί - στο marketing του αύριο, μεταμορφώνοντας το Ωδείο Αθηνών στο νέο "MarketingLand". Εκεί, κορυφαίοι επαγγελματίες του κλάδου μοιράστηκαν τις πιο σύγχρονες ιδέες, πρακτικές και στρατηγικές για το μέλλον της επικοινωνίας. CATEGORIES: Events

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation