Οι δαπάνες συνδρομών σε πλατφόρμες θα φτάσουν τα 1,2 τρισ. δολάρια έως το 2030
Στην κορυφή βρίσκονται οι υπηρεσίες ψηφιακού βίντεο, οι οποίες θα απορροφήσουν πάνω από το 33% της παγκόσμιας δαπάνης σε συνδρομές το 2030. Η παγκόσμια αγορά των συνδρομών συνεχίζει να καλπάζει, παρά τα πρώτα σημάδια "κούρασης" από πλευράς καταναλωτών. Σύμφωνα με νέα μελέτη της Juniper Research, η λεγόμενη subscription economy θα φτάσει τα $1,2 τρισ. έως το 2030, σημειώνοντας αύξηση 67% σε πέντε χρόνια από τα $722 δισ. του 2025. Η έρευνα, που συγκεντρώνει στοιχεία από 61 χώρες και περιλαμβάνει πάνω από 71.500 δεδομένα, καταγράφει τις δυναμικές, που αναμένεται να καθορίσουν τον κλάδο. Στην κορυφή βρίσκονται οι υπηρεσίες ψηφιακού βίντεο, οι οποίες θα απορροφήσουν πάνω από το 33% της παγκόσμιας δαπάνης σε συνδρομές το 2030. Ακολουθεί ο ταχύτατα αναδυόμενος τομέας του Mobility-as-a-Service, δηλαδή οι συνδρομές για πρόσβαση σε πολυτροπικές μεταφορές (συνδυασμός δημόσιων και ιδιωτικών μέσων), που προβλέπεται να εκτοξευθεί με ρυθμό άνω του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Στην κορυφή βρίσκονται οι υπηρεσίες ψηφιακού βίντεο, οι οποίες θα απορροφήσουν πάνω από το 33% της παγκόσμιας δαπάνης σε συνδρομές το 2030. Η παγκόσμια αγορά των συνδρομών συνεχίζει να καλπάζει, παρά τα πρώτα σημάδια "κούρασης" από πλευράς καταναλωτών. Σύμφωνα με νέα μελέτη της Juniper Research, η λεγόμενη subscription economy θα φτάσει τα $1,2 τρισ. έως το 2030...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.