πριν από  13 ώρες 14 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Του Γιώργου Σ. Σκορδίλη Παρά την κλιμακούμενη ένταση στις εμπορικές σχέσεις Ηνωμένων Πολιτειών και Κίνας, και τις προαναγγελθείσες επιβαρύνσεις στα λιμενικά τέλη για πλοία κινεζικής κατασκευής, η παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά συνεχίζει να τροφοδοτεί με παραγγελίες τα ασιατικά ναυπηγεία. Τα δεδομένα από τον κλάδο καταδεικνύουν ότι οι νέες παραγγελίες όχι μόνο δεν εκτράπηκαν, αλλά ακολούθησαν σταθερά τις δύο κυρίαρχες κατευθύνσεις: την Κίνα και τη Νότια Κορέα. Στην πρώτη γραμμή βρίσκεται ο ναυτιλιακός όμιλος Seaspan, ένας από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους ιδιοκτήτες και διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο οποίος υπέγραψε νέα σύμβαση με τη Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding, θυγατρική της China State Shipbuilding Corporation. Η συμφωνία αφορά την κατασκευή έξι πλοίων, ενισχύοντας περαιτέρω την κινεζική ναυπηγική δραστηριότητα. Παράλληλα, η COSCO Shipping επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να συνεχίσει τις ναυπηγήσεις εντός της...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation