Οι ιδέες δεν αρκούν για να φέρουν την καινοτομία
Η καινοτομία στην πράξη είναι εντελώς άλλο πράγμα από μια εύγλωττη θεωρητική προσέγγιση, καλή για διαλέξεις που ενδεχομένως κινητοποιούν ένα ορισμένο κοινό. O Kjeil Nordstrom, Ευρωπαίος γκουρού του μάρκετινγκ και συγγραφέας των βιβλίων "Funky Business" και "Karaoke Capitalism", προτρέπει τους επικεφαλής των επιχειρήσεων να εντάξουν σθεναρά την καινοτομία στη στρατηγική τους, να την καλλιεργήσουν και να την αναπτύξουν με πάθος. Σύμφωνα με τον ίδιο, η καινοτομία είναι το "κλειδί" για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να προηγούνται των εξελίξεων και όχι να έπονται αυτών, ασθμαίνοντας, να αυξήσουν τα έσοδα και τα κέρδη και να διαμορφώσουν τις κατάλληλες αναπτυξιακές προοπτικές. Τι πραγματικά είναι, όμως, η καινοτομία και πώς μπορεί να οριστεί στο σύγχρονο γρήγορα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικά περιβάλλον; Από πού προκύπτει και ποιους τομείς αγκαλιάζει; Σε αντίθεση με παλαιότερες αντιλήψεις, η καινοτομία δεν συνδέεται μόνο με την έρευνα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.