Οι νέες ιδέες που σχηματίζουν τον οδικό χάρτη του τουρισμού
Θανάσης Αδαμόπουλος • [email protected] Διαφοροποίηση του προϊόντος, ένταξη νέων προορισμών λιγότερο κορεσμένων, στοχευμένο μάρκετινγ με τιμές προσαρμοσμένες στις τρέχουσες συνθήκες οικονομικής στενότητας των πολιτών στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και συνέχιση των επενδύσεων -ιδιωτικών και δημοσίων- σκιαγραφούν τον οδικό χάρτη για την επόμενη ημέρα του ελληνικού τουρισμού. Σύμφωνα με όσα δήλωσαν εκπρόσωποι του ξενοδοχειακού κλάδου και περιφερειών της χώρας στη Ν στο πλαίσιο της 2ης ημέρες του World Travel Market London 2025, τα όσα θετικά συμβαίνουν στη βιομηχανία του τουρισμού τα τελευταία χρόνια ανεβάζουν τον πήχυ των απαιτήσεων και δημιουργούν την ανάγκη για καινούργιες ιδέες που θα φέρουν την Ελλάδα ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό -που γίνεται όλο και πιο έντονος στην περιοχή. Κοινή παραδοχή ολων είναι πως η χρονιά που κλείνει ήταν καλή τόσο από πλευράς αφίξεων οσο και εισπράξεων, παρά τις δυσκολίες που εμφανίστηκαν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.