πριν από  7 ώρες 4 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


"....Στόχος κάθε επιχείρησης είναι να δημιουργήσει πελατεία", έλεγε και επαναλάμβανε ο αείμνηστος Peter Drucker (1909-2005) κορυφαίος φιλόσοφος του σύγχρονου μάνατζμεντ. Και στη σημερινή ανατρεπτική εποχή μας, τα λόγια του είναι όσο ποτέ άλλοτε επίκαιρα. Όπως επισημαίνεται σε έρευνα του "Χάρβαρντ Μπηζνες Ριβιού" (HBR), ο σύγχρονος καπιταλισμός πέρασε από διάφορες παραγωγικές φάσεις, αλλά στο επίπεδο της εταιρικής μορφής του, θα μπορούσε να διαχωριστεί σε δύο βασικές εποχές. Η πρώτη από αυτές, θα μπορούσε να οριστεί ως η εποχή του οργανωτικού και διοικητικού καπιταλισμού (management capitalism), με σημαντικό τότε στοιχείο της την επαγγελματική και επιστημονική σε κάποιο βαθμό διοίκηση της εταιρείας. Εκτιμάται ότι το σύστημα αυτό ξεκίνησε το 1932, μετά τη μεγάλη κρίση του 1930, και καθορίστηκε από την τότε ριζοσπαστική άποψη ότι οι εταιρείες οφείλουν να διοικούνται από επαγγελματίες. Η δεύτερη, ο καπιταλισμός των εσόδων των μετόχων...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation