Οι νέες μάχες για ικανοποιημένους πελάτες
"....Στόχος κάθε επιχείρησης είναι να δημιουργήσει πελατεία", έλεγε και επαναλάμβανε ο αείμνηστος Peter Drucker (1909-2005) κορυφαίος φιλόσοφος του σύγχρονου μάνατζμεντ. Και στη σημερινή ανατρεπτική εποχή μας, τα λόγια του είναι όσο ποτέ άλλοτε επίκαιρα. Όπως επισημαίνεται σε έρευνα του "Χάρβαρντ Μπηζνες Ριβιού" (HBR), ο σύγχρονος καπιταλισμός πέρασε από διάφορες παραγωγικές φάσεις, αλλά στο επίπεδο της εταιρικής μορφής του, θα μπορούσε να διαχωριστεί σε δύο βασικές εποχές. Η πρώτη από αυτές, θα μπορούσε να οριστεί ως η εποχή του οργανωτικού και διοικητικού καπιταλισμού (management capitalism), με σημαντικό τότε στοιχείο της την επαγγελματική και επιστημονική σε κάποιο βαθμό διοίκηση της εταιρείας. Εκτιμάται ότι το σύστημα αυτό ξεκίνησε το 1932, μετά τη μεγάλη κρίση του 1930, και καθορίστηκε από την τότε ριζοσπαστική άποψη ότι οι εταιρείες οφείλουν να διοικούνται από επαγγελματίες. Η δεύτερη, ο καπιταλισμός των εσόδων των μετόχων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.